BİZE NEDEN SPONSOR OLMALISINIZ?

Türk Kalp Vakfı sizi, ANLAR, ANLAŞTIRIR, PAYLAŞTIRIR, ETKİLER, DESTEKLER ve YENİ UFUKLAR AÇAR.

SPONSORLUK ANLAYIŞIMIZ

İş hedeflerine ve amaca ulaşabilmek için izlenen her yolda, yol gösterici olakla birlikte, planlamanın ve sonuçlandırmanın her safhasında sponsorlarımızla birlikte olmaktır.

Sponsorlarımızın iş hedeflerine ve maksada hizmet edecek hedef kitleler üzerinde beklenen davranış değişikliğini ortaya çıkaracak en ekonomik stratejileri ve eylem planlarını oluşturmaktır.

Sponsorlarımızın yerel fırsatlardan yararlanmasını sağlamak.

İş, ilişki ve iletişim süreçlerinde, rekabet üstünlüğü yaratarak rakiplerden farklılaşmak.

Sponsorlarımız, stratejik iş ortaklarımızdır.

İş hedefleri doğrultusunda en yüksek katma değer yaratmak.

Sosyal paydaşlık (Bir kuruluşun başarı ve başarısızlığıyla ilgili çıkarı olan kişi ve kuruluşlar) :
DEVLETİMİZ, MÜŞTERİLER, TEDARİKÇİLERİMİZ, ÇALIŞANLAR, DAĞITIM KANALLARI, YATIRIMCILAR, ORTAKLAR, MEDYA, KAMUOYU, ULUSLARARASI KURULUŞLAR ve TOPLUMLAR nezdinde düzenlenen iletişim faaliyetlerinde, sponsorumuzun yanında ve yakınında olmak.

TÜRK KALP VAKFI SPONSORLUĞUNUN İTİBARA ETKİSİ

NEDEN KURUMSAL İTİBARI SEÇTİK?

Çünkü sponsorlarımıza en etkili hizmetin bu yolla verileceğine olan inancımızdan dolayı kurumsal itibar çalışmalarını seçtik. Gerek markaya gerekse ürüne olan bu katkı, sponsorlarımıza şu katkıyı sağlamaktadır:

  • MARKA KARIŞIKLIĞINI ORTADAN KALDIRACAK,
  • DOĞRU ALGILANMANIZI SAĞLAYACAK,
  • PAZAR DEĞERİNİZİ ARTTIRACAK,
  • SÜRDÜRÜLEBİLİR GELİŞME ELDE ETMENİZE KATKIDA BULUNACAK,
  • ELÇİ DÜZEYİNDE ÇALIŞANLAR ve MÜŞTERİLER EDİNMENİZİ ve ELDE TUTMANIZI SAĞLAYACAK,
  • REKABET AVANTAJI SAĞLAYACAK,
  • DAHA ÇOK HİZMET, PAZAR PAYI ve BAŞARI GETİRECEK.

TÜRK KALP VAKFI SPONSORLUĞUNUN STRATEJİK İLETİŞİM YAKLAŞIMI ANLAYIŞI

MARKA VAADİNİZİ GÜÇLENDİRMEK İÇİN

Türk Kalp Vakfı, kurulduğu günden beri herkesin sevgi duyduğu bir markadır. Atatürk ve laik cumhuriyete olan inancında asla taviz vermeyen çizgisinden dolayı, kendini sürekli hizmet vermeye adamıştır. Şişli’de kurduğu Tıp Merkezi, genel sağlık kontrolü, check-up, özellikle kalp ve damar hastalıkları konusunda dünyadaki son teknolojik gelişmeleri barındıran entegre bir sağlık merkezidir. Vakıf, bununla da kalmayıp, Kars’dan Edirne’ye kadar tüm Türkiye’de sağlık bilincini oluşturmaya kendisini adamıştır.

Vakıf, inandığı markaları, tüketicisinin gözünde adeta devleştiren bir yapıya sahiptir. Bu markalara örnek vermek gerekirse: Becel, Dardanel, Banvit, Bolca Hindi, Minsalt bu markalardan sadece bir kaçıdır.